Dieta Mitochondrialna!

Mitochondria są specjalnie przystosowane do przetwarzania tłuszczu w energię.

II Złota zasada MitoHACKING Activ System: 

 

Twój organizm to zespół powiązanych z sobą zależności, zachowanie ich w równowadze jest głównym zadaniem zależnym od nas samych. To my w codziennym sposobie odżywiania możemy wpłynąć na stan i kondycję naszego układu mitochondrialnego. Odżywiaj organizm w wysoko jakościowym pożywieniem i skutecznymi formami żywienia. Z świadomością, że nie zawsze co nas otacza, sprzyja w tworzeniu energii życia – ATP.

CDN

 

 

 

Autofagia czyli jak zapewnić sobie zdrowie i długowieczność

 

Jeżeli tego nie wiesz to stres może Ciebie zabić dość szybko…badania naukowe pokazały…

 

Dlaczego nie spalasz zbędnej tkanki tłuszczowej? – odcinek nr #1 – Stres i Kortyzol

Czy wiesz, że istnieje szereg czynników uniemożliwiających wykorzystanie tkanki tłuszczowej endogennej jako źródła paliwa?

Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że tak wiele rzeczy może hamować i utrudniać spalanie tego czego chcesz się pozbyć niezależnie od stosowanej diety?

Częstokroć to będzie Ciebie wytrącać z ketozy i destabilizować hormonalnie i pod każdym możliwym względem. Jest to 1 z 11 odcinków gdzie omówię dokładnie jak niektóre rzeczy mogą Tobie uniemożliwiać osiągnięcie plażowej formy.

W skrócie:

1. Kortyzol podwyższa poziom cukru, podwyższając poziom insuliny mobilizując wszystkie źródła paliwa pozyskiwane również w procesie glukoneogenezy. Podwyższony poziom cukru i insuliny – insulinooporność a nawet cukrzyca.(zespół Cushinga)

2. Organizm wykorzystuje tak m.in. białko mięśniowe czyli stres to stan czysto kataboliczny. W dłuższej perspektywie czasu osoby zestresowane to osoby, które mają bardzo małą masę mięśniową i duży, obfitujący w wisceralny tłuszcz brzuch.

3. Organizm oczywiście w stresie zwęża naczynia krwionośne aby jak najszybciej natlenić mózg i mięśnie, które muszą mieć dostęp do paliwa i tlenu. To w dłuższym okresie zwiększa ryzyko zachorowania na choroby układu krążenia i w połączeniu ze złą dietą zagraża życiu.

4. Organizm odcina układy: trawienny, płciowy i to m.in. dlatego niektórzy mają ciągle problemy trawienne, zespół wrażliwego jelita, brak energii no i niestety brak totalny libido.

5. Krótki okres stresu działa mobilizująco ale w dłuższej perspektywie czasu zaburza znacząca większość funkcji życiowych.

 

Uziemianie jako kolejny protokół dla zdrowia…

Chodzenie na boso to sposób na redukcję stanów zapalnych, poprawę pracy erytrocytów, terapia zimnem i terapia fizjo w jednym. Zapraszam do oglądania.

 

Przekręt XX wieku – czyli piramida żywności i żywienia

Dlaczego badania dotyczące przyczyn chorób nowotworowych miały dowieść, że tłuszcze nasycone są szkodliwe i zwiększają ryzyko zachorowalności na choroby układu krążenia?

Z jakich konkretnie powodów badanie przeprowadzone na dużej ilości krajów zostało pokazane tylko w części?

Dlaczego wreszcie ludzie tak często umierają na choroby układu krążenia i nowotwory?

K
Odwiedź nasze księgarnie!

Ketogeniczna Biblia. Najnowsze badania naukowe, suplementacja, praktyczne porady i przepisy

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Facebook